"Han står!!! " :-)

Nyss ropade Palle (från golvet på andra sidan bordet ) just detta. " Han står!!" Jag han naturligtvis inte se det förrän pappsen fångade upp honom. Mio stod typ en sekund själv :-) När Mio skulle visa detta för mig så blev han dock så ivrig så han klappade händerna samtidigt och då blev balansen sisådär! Ett försök fick han dock till där han stod en kort kort stund själv innan han tippade in i pappas famn. Liten blir stor!

Idag har han även lärt sig att byta kanal på tv:n :-) jag tittade på the voice när Mio tog fart i gåstolen och for fram till tv:n och bytte kanal. Jag bytte tillbaka och han växlade igen. Kunde inte hålla mig från att le när jag sa till honom och då fortsatte han förstås. När jag försökte låta bli att le och se bestämd ut och säga åt honom att inte röra tv:n så började han att skratta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0