Familjen skrutt : (

Rapport från sjukstugan: läget bedrövligt. Ligger i soffan och orkar inte röra mig och mår illa. Pyret sover äntligen en stund. Själv kan jag inte sova.

Status pyret : febrig, ovillig att äta, kan inte vara stilla fast han är så trött : (

Status mamman: tröööttt. svag, ovillig att äta, illamående

Status pappan: levande vålnad, febrig, ovillig att äta, däckad

Summering: Vi mår skrutt och drömmer om bättre tider

Sen i tisdags har vi haft kräkmaraton och löst av varandra. Pyret började tisdag morgon, sen tog jag vid på onsdag kväll för att sedan lämna över stafettpinnen till Palle på torsdag morgon. Mio kräktes som tur var bara två gånger medan jag kräktes typ non stop några timmar. Jag har inte haft magsjuka sen jag var liten och ville ha min MAMMA!!!! Fy så hemskt det var!! Palle har drabbats ännu hårdare, stackarn (kräkts mindre men haft hög feber), så han har fullt fokus på att orka existera medan Mio och jag kämpar på tillsammans. Vi ska unna oss något riktigt trevligt när det här är över!! Det viktigaste är ändå att Mio kryar på sig och återfår aptiten, jag tar gärna hans magsjuka också bara han blir frisk!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0