Dags för bvc igen

Idag var det dags för besök på bvc igen. Det var två trötta föräldrar som tog sig dit, blev inte så mycket sömn i natt. Lillkillen är fortfarande orolig och har ont i magen. Han går upp jättebra i vikt i alla fall, skönt! Nu ska jag prova att utesluta all mjökprotein ur min mat så får se se om det kan vara detta som är boven.

Träffade Eva-Lena på bvc och hon berättade att lilla Vera hade varit likadan. Det är först nu som hon är mer tillfreds. Många säger ju att magen brukar stabilisera sig mer vid tre månaders ålder. Tarmarna är inte riktigt utvecklade och därför får många känslig mage. Jag hoppas så att det vänder innan dess! Nu måste jag ta och läsa på om mjölkprotein på nätet så jag inte äter fel. Har förstått att det är mjölkprotein i det mesta.

Hade tänkt ladda upp lite kort men kameran är i sovrummet där Palle sussar. Han känner sig inte riktigt kry och var väldigt blek. Hoppas att det bara är sömnbristen som tar ut sin rätt så det inte är någon förkylning på g.
Jag återkommer med foton!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad jobbigt för er, och inte minst för lilla Mio! Hoppas det ordnar till sig nu så fort som möjligt! Kram på er!

2010-02-09 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0