Måndag

Tänk så skönt jag tycker att det är att vara hemma. Jag har ju alltid varit hemmakär och gillat att pyssla på hemma, tur det! Jag saknar mina barn på jobbet men gillar verkligen den här nya tillvaron :-)

Idag har vi haft besök av moster Nilla och vi har varit ute på en promenad i finvädret. Verkligen härligt med all snö och sol! Palle jobbar hela veckan så i morgon ska Nilla följa oss till farbror doktorn. Det är dags för Mios rutinkontroll på BVC.

Ikväll ska vi fixa lite god mat. vi hade tagit upp kött och förberett för en god alla hjärtans middag men när vi kom upp igår morse hade kylskåpet pajat..det var bara att slänga alltihop! Surt! Vi tar igen det idag :-) gårdagen tillbringade vi i Färila. Vi träffade Mios tremänning Ebba och hennes mamma Lina. Vi var även hem till Emil och Jenny och fikade. Mio sov ute i vagnen i fyra timmar, så skönt för honom! Jag önskar att han kunde sova ute här hemma också men det går ju inte tyvärr. Hus tack!



Tänk så liten han var.. sex veckor sedan.. Inte roligt att klä på sig overall för första gången :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0