Tjejfest m.m

Igår var jag och Mio på tjejfest hos Lena :-) Vi förvandlade dock festen till en liten skrikfest.. Mio hade ont i magen och var övertrött tyvärr :-( Det var roligt att träffa tjejerna i alla fall, den korta stund jag hann prata med dem mellan amningar och vaggande turer i huset! Kunde inte äta något av alla smaskigheter som dukades upp eftersom jag inte äter mjölkprotein. Vi har inte märkt dirkt någon förbättring än förutom att han har sovit lite bättre de senaste nätterna. Jag vet inte riktigt hur fort man kan vänta sig resultat heller men jag fortsätter med "dieten". Skulle leva på bark och bröd bara jag visste att det hjälpte min lilla skatt!

Det har verkligen varit fina dagar nu och vi har tagit långa promenader med vagnen. Mysigt att ha Palle hemma :-) Ikväll blir det mys här hemma (och förhoppningsvis ingen skrikfest...)
Här kommer lite kort från de senaste dagarna:



Nämen!



Vem sa att det är tråkigt att gymma? :-)



Man kan ju inte alltid vara glad på kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0