En dag i solen!

Vilken härlig dag det var igår med all sol! Underbart! Vi var ute och bara njöt! Dagen inleddes med en tur till bytardagen i Färila. Precis när vi skulle åka till Hudik vid så fick vi nys om bytardagen som vi väntat på. Det har inte varit några annonser utan det sprids ryktesvägen tydligen. Vi fick snabbt ändra våra planer och åka mot Färila.
Vi kom lite sent men hann ändå med att hitta några fynd till Pyret. Bland annat en rutig skjorta, så söt! Det är verkligen toppen med bytardagar. Så mycket som knappt är använt! Det får bli Hudik nästa helg istället. Sen blev det en härlig promenad i Färila :-) När vi kom till mamma och pappa  så satte vi oss i en snösoffa och fikade, mys! Palle drog vidare på pulkåkning och fest med jobbet efter promenaden medan jag och pyret så småningom tog oss hem till Ljusdal igen. Planen var att se melodifestivalen men eftersom pyret somnade klockan åtta så styrde jag också kosan mot sängen. Det gäller att passa på! Han sov fem timmar på raken, så skönt! Sedan blev det lite si och så  efter det men jag är glad över mina 4.5 timmar i sträck :-) Nu har Palle kommit hem igen efter att ha sovit en hel natts sömn hos mina föräldrar efter festen. Han njöt nog massor av det kan jag lova :-) Det är honom väl unt.



Vissa försöker köra med den coola mörka stilen...



medan andra inte gör något för att försöka dölja sin barnsliga sida... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0