Inskrivning :-)

Idaf har vi varit på skolan och hälsat på. Barnen hade redan slutat men jag tänkte att mina kollegor skulle få snusa lite på honom :-) Han vandrade från famn till famn och verkade trivas med det! Jag passade även på att ställa honom i kön till Tallbacken. Jag vet inte om han kommer att gå där, i och med att vi inte kommer att bo i Ljusdal, men samtidigt så vet jag ju att det är den bästa skolan rent pedagogiskt ;-) Jaja, det visar sig om sisådär 6 år hur det blir med det där...

I morgon bär det iväg till Hudiksvalls sjukhus där Mio ska operera bort den extra lilla hudfliken som han har vid ena örat. Hoppas så att det kommer att gå bra! Jag antar att de bara lokalbedövar och att det är snabbt gjort..men ändå! Lilla pyret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0