Mio 2 månader!!!

Idag är lillkillen 2 månader! Tänk vad tiden går! Vi firar med fredagsmys hemma. Idag har vi varit ute i det underbara vädret i två timmar och promenerat. Dagen till ära hade vi sällskap av Mios mormor. Vi har tagit flera långpromenader med Emma och Erik också den här veckan. Så skönt att äntligen kunna vara ute! Man tänker knappt på att man går när man har trevligt sällskap. Så perfekt att Emma också är mammaledig. Vilken tajming att en av ens bästa vänner får barn bara en vecka tidigare! :-) På magfronten intet nytt tyvärr.. vi får bara hoppas att det blir bättre med tiden! Många säger att det blir bättre när de är tre månader..själv så hoppas jag verkligen på att han blir bättre tidigare än så, stackarn.

Imorgon så ska vi ge oss på en tur till Hudik.. kan bli intressant med ett litet pyre med sig :-) Inte övertygad om att han gillar shopping men han behöver lite nya kläder. Blir en kortis bara för Palle ska på firmafest. Först ska dom åka pulka och sedan käka mat och dricka saft... Pyret och jag håller oss till soffan och melodifestivalen :-)

Trevlig helg!  Här kommer lite nya kort på jubilaren:



Palle provade selen för första gången igår och Pyret somnade direkt :) Selen har varit för stor för mig, går inte att dra åt banden mer, men nu när pyret vuxit så passar den.  Jag provade den idag och han somnade direkt..för att snart vakna igen och vara tuttsugen! Han tuttade på halsen/bröstet som bara den, gissar att jag luktade så mycket mjölk att han inte kunde låta bli :-) Ska absolut fortsätta att prova selen lite varje dag.



Mio lipar åt mamma som vill knäppa kort på två månaders-dagen. Iklädd dreggellapp som Jenny sytt (används dock som kräklapp...)







Mio spärrar upp sina stora blå när han får syn på mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0