Veckans badpojke

Så var det måndag igen! Jag vet att det är en klyscha men fy vad tiden går fort nu!!!! Det stundar mot jul.. Jag är ju en julälskare av rang men i år är det lite dubbelt eftersom jul även innebär att mammaledigheten är slut. Förstår inte hur jag ska klara mig utan mitt troll på dagarna. Tur att man har ett så bra jobb! Måste vara fruktansvärt att gå tillbaka från mammaledighet till ett jobb man misstrivs med! Det ska  bli roligt att träffa alla förstås! Jag tror att Mio och Palle kommer att få det kanon här hemma :-)

I helgen har vi ägnat oss åt renovering med diverse målning. I fredags hade vi klanen Persson på middag, mycket trevligt!

Mio har även invigt vårt nya badkar tillsammans med pappa:




Kommentarer
Postat av: Anonym

kan han månne ha bitit pappa i stortån

2010-11-07 @ 18:17:02
Postat av: Anna-Karin

Haha det kan man tro ;-)

2010-11-09 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0