Måndag

Vilket väder vi haft idag! Hua! Mio vaknade  kl 6 och ville stiga upp imorse och det vara aningens motigt att stiga upp. Det har blivit lite lite sömn i helgen (lagt mig sent och haft en son som haft lite struligt m sömnen och vaknat tidigt) så jag bestämde mig för att försöka sova en stund när Mio sov middag. Palle säger alltid åt mig att göra det men jag tycker aldrig att jag har tid. Man vill ju passa på och få lite uträttat också. Men men, idag så tänkte jag passa på och sova en stund till ljudet av stormen som nästan fick rutorna att skaka. Vi sov nästan TRE timmar! Mycket skönt och välbehövligt för oss båda men oj vad dagen gick fort :-)

Ikväll har vi varit på förälgragrupp på bvc. Det var sista gången tråkigt nog. Det är så kul att se hur alla bebbar har utvecklats och blivit riktiga små individer!

Vi får se om vi tar oss till kyrkis i morgon, det var riktigt kul förra veckan enligt Mio :-)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0