Badpremiär!

Idag hade Mio äntligen badpremiär på badhuset. Man kunde tro att han inte gjort annat, han stortrivdes! Han plaskade så han fick vatten i ögonen hela tiden men inte ens det gjorde något. Det fanns så mycket att titta på och han "pratade" på som bara den. Jag var helt säker på att han skulle bli trött och grinig på slutet (eftersom det var på kvällen och det var dags för mat) men han fortsatte att vara glad och somnade gott i sin säng här hemma sen :-) Vi filmade men tog inga kort, det får bli nästa gång. Vill någon hänga på så säg bara till, vore praktiskt att ha några hjälpande händer vid dusch och påklädning! Och trevligt med sällskap förstås!
Nu hade vi Palle med oss så han tog Mio när han var klar så jag fick klä på mig i lugn och ro.

Igår uppvaktade vi Mios moster som fyllde hela 35 år (!!!..haha) Eftersom Mio vet att moster är en rocker så insisterade han på att köra på sin Rolling Stones tröja och tighta byxor med hängslen och rufsigt hår. Återkommer med bild på detta!

I övrigt så flyttpackar vi en hel del. Sådär roligt tycker Mio (och jag med för den delen)... men snart så flyttar vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0