En dag kvar!

I morgon smäller det, då lämnar vi Ljusdal för Hammarn. Nice!! Pyret tar det hela med ro men är nog lite förbryllad över alla lådor och att vi packar hela tiden. Han mår bättre nu som tur är. Igår var vi till Hudik för att visa upp "ploppen" vid örat som inte försvann som den skulle sist. Nu har han blivit för stor för lokalbedövning så det blir sövning och operation sen när han blir två år istället. Inkompetenta dumma läkare som inte gjorde som han skulle från början (skulle skära och sy men klippte och tejpade istället). Ville dra en lång harang men höll tyst..inget att göra åt nu ändå! Jag säger som en av mina elever skrev till mig när jag låg sjuk i influensa: !Det är bara att gilla läget!! Synd bara om pyret som måste sövas...usch..men det tar vi då! Vi tog och shoppade lite också eftersom vi saknade kassar att packa i här hemma ;-) Pyret fick finfina vinterskor av snälla mormor och morfar och jag fyndade bla en åkpåse.

Regnet öser ner lagom till flytten. Vi får hoppas på bättre väder i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0