Mio 8 månader!!

Tänk, i förrgår så blev Mio hela åtta månader! Oj oj oj. Det är allt jag kan säga.

Igår firade vi detta tillsammans med Mios moster och kusin. Jag hade bakat en kladdkaka men Mio knaprade på majskrokar istället :-) Smarrigt värre! Kusin Victor dekorerade även denna tårta, jag återkommer med bild bara Mios moster skickar över dem.

Förra veckan var vi och fikade tillsammans med Emma och Erik. Emma tog många fina foton (som jag hoppas att hon skickar snart!) men jag tog ett halvdant kort med telefonen också som jag kan bjuda på så länge. Dom är så söta tillsammans. Mio blir så glad när han ser andra barn så han nästan skrämmer Erik som är lite mer blyg av sig, sötnosen.





Vi var på babycafé tillsammans förra veckan och det var uppskattat av grabbarna. Det blir nog en tur i morgon också.

Förra veckan så besökte vi även kusinerna Thea och Dennis. Mio blev så trött så han däckade i Theas säng :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0