Påsken i bilder :-)

Påskhelgen gick fort som alltid men vi hade det riktigt bra :-) På skärtorsdagen var Mio påskkärring och hälsade på gammelfaster Karin.


Sötaste kärringen

Bonnie ville också vara med på ett hörn och drog på sig mammas gamla påskgula mössa.. :-)



Långfredagen tillbringades som traditionen bjuder i Stråsjö hos gammelfarmor Astrid där vi hade utflykt ute på gården och grillade korv i solen. Morfar Steve knäppte kort på detta, vill du vara snäll och skicka dem till mig så jag kan publicera dem här? Här kommer i alla fall några kort som jag knäppte inomhus:





Mio gör som Milla i "Alfons" och visar sin finaste grimars



Bonnie poserar på köksbordet...



och då vill naturligtvis storebror också göra det (måste lägga till att han inte är så smutsig som han ser ut..det är sminket sen han var påskkärring  som sitter kvar :-)

På påskafton fick vi besök av Jessica, Tobias och viggo från Uppsala. Tanken var att de skulle stanna hos oss över natten men en dum förkylning satte stopp för detta. Besöket blev så kort och intensivt så jag hann inte upp med kameran! Hoppas ni kommer igen!

På påskdagen gjorde vi ett besök hos kusinerna bus nere vid sjön :-) Mio var överlycklig över detta och blev så glad när han fick låna Dennis piratkläder! Pirater är det roligaste just nu.





Kusinerna bus (När man besöker kusinerna så får till och med mamma och pappa sitta ner och dricka kaffe/te en stund eftersom dm har så ofantligt roligt tillsammans på egen hand, härligt!)



Jag har några fler bilder att dela med mg av men tror jag publicerar dessa först innan inlägget försvinner. Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0