Kalas

Mio hade födelsedagskalas för släkt och vänner på trettondagen. Som tur var så hade jag bakat och förberett kalaset innan Bonnies födelse så det hela gick jättebra. Mios snälla moster fixade tårtorna. Mio busade järnet med kompisarna och hade riktigt roligt! :-) Tyvärr så hann jag nästan inte med att knäppa kort (jag hoppas att Mios morfar skickar några till mig! ;-)



Tårtpremiär! Mums var ordet! :-)



Mio bildade orkester med stekpannorna som cymbaler... inte många leksaker låg på sin ordinarie plats när kalaset var slut... Det syntes att de hade roligt med andra ord :-)



Bonnie tog det hela med ro och låg mest i mormors famn



Hon hade gott sällskap av Aron som är en vecka (och därmed ett år...) äldre :-)



Världens bästa Mio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0