Bildkavalkad på g

Nu har jag äntligen tagit mig tid att tömma kameran så nu ska jag försöka slänga in många inlägg framöver. Jag börjar med bilder från vår fjällen-resa som vi gjorde tillsammans med Sara, Mattias, Annie och lille Aron :-) En mycket lyckad resa med jättefint väder!



Mio myser framför brasan



Coolaste kidsen



Sötaste pluttarna! Det skiljer bara en vecka mellan dem men Bonnie är aaaaningens kortare i rocken än så länge :-)



Mio, som vantligtvis bara vill att mamma ska ge "lälla" sa bestämt att det var "Mattias tur idag"! Vilken komplimang Mattias!!!



Annie blev lite svartis och ville också vara med på ett hörn..



Sötnos



Fjälluft kräver pälsmössa :-)



mysfika i solen :-) Mio ville dock att vi skulle stänga av solen så Palle fick stå och ge honom skugga!!!!



Härligt med snö!!



Skidåkning med pappa



Såhär ser man ut när mamma ber en "se glad ut", haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0