Hej!



Hej! Jag heter Bonnie och är snart fem månader!! Jag är en riktig liten solstråle som gillar att le och "prata" mycket. Precs som min bror så säger jag dock till ordentligt när något inte är som jag vill, det är viktigt att man tidigt visar sin vilja!!! På dagarna gillar jag att hänga i babygymmet och ligga på mage och leka en stund (jag tvångsrullar direkt från ryggläge, kan liksom inte låta bli! Jag har börjat ta mig iväg en liten bit själv genom att rulla och åla lite. Jag gillar dock mest att få vara med där det händer och älskar uppmärksamhet. Det är roligt med besök! Jag var väldigt duktig på att sova på nätterna de första månaderna men det har jag tappat lite nu.. Jag vaknar ganska ofta (enligt mamma) för tillfället och ammas och hon påstår att hon är lite trött... Jaja det får hon väl stå ut med :-) Bara jag tindrar med ögonen och ler så brukar hon bli glad rätt fort ändå på morgonen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0