Kärlek

Nattade mitt stora charmtroll och kunde inte låta bli att säga till Mio att han är min favoritkille i hela värden. Då tittade han upp på mig med sina vackra ögon och sa "Och du är min favoritjej i hela världen" :-) Måtte jag få fortsätta att vara det länge!!! ;-) För ett par veckor sedan, när vi vandrade helt tysta hand i han här ute på gården så sa han plötsligt "Från stjärnorna tllbaka jag älskar dig" och jag kunde knappt hålla tårarna borta. Så fint när det kom helt spontant utan att jag sagt det först :-)
 
Tänk så mycket kärlek man får av barn, fantastiskt! Man blir alldeles varm i hjärtat. Jag och Bonnsan har tur som har en sån charmör hos oss. Så fort han får syn på Bonnsan på morgonen så kräver han att få pussas och kramas med henne i soffan och hon älskar det!
 
Bjuder på ett par citat ;-)
 
Mio-citat 1 "Bonnsisnonsan, jag älskar dig!!! Du är söt och snygg, jag vill pussa dig!"
 
Mio citat 2 (riktat till mamma): Mamma, du är snygg och cool" Jo man tackar!!!! :-)
 
Mio-citat 3 (riktat till morfar): "Bra tänkt mofarn!"
 
 
Listan kan göras lång.. han bjuder onekligen på många skratt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0