En stjärna kan alltid leverera :-)

Lång tid utan uppdatering... Tiden räcker inte alls till här hemma. Det är mycket jobb och Miomys är helt klart prio ett när man kommer hem. Mio har varit förkyld och haft feber ett par veckor (ganska låg temp men det har hängt med länge) men nu mår han bättre. Bara en elak tandsprickning som krångla inatt, stackars liten.

Vi kör en liten statusuppdatering:

Namn: Mio pyret Mårtensson
Ålder: 13 månader
Gör: Tar hand om pappa på dagarna :-)
Det här gillar jag just nu: Jag gillar fortfarande mest att gå! Leksaker är inte så intressanta. Jag har kommit på att det är extra roligt att gå i vinterkängor så dem har jag gärna på mig inomhus också :-)
Jag gillar också att sopa! Nu har jag dessutom fått en egen sop, perfekt! Jag tycker också om att läsa böcker och spela fotboll!
Det här är jag mindre förtjust i: Jag avskyr att vänta, det är så trist!! Jag börjar också tröttna rejält på det här med vinterkläder, nu får det bli sommar!!!!


Här följer några bilder på en krasslig Mio från förra veckan. En stjärna levererar dock alltid på beställning ;-)







Mio blir kittlad av mamma i ljumsken :-)



Mio visar hur stor han är...




och att han kan klappa händerna!



Han visar också var näsan är...



och örat!







Avslutningsvis, så sover ju naturligtvis en stjärna i smoking-pyjamas :)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Äntligen kom det lite bilder :-)

Viggo har självklart en likadan jamas som Mio.

Kram från Uppsala

2011-02-13 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0