Här är mitt liv

Namn: Mio-moj
Ålder: 2 år
Det här gillar jag just nu: Jag är en glad prick som gillar att busa och springa omkring. Det är jätteroligt att leka "gömmas" (kurragömma) och "tagen". Speciellt med morfar. Jag tycker också mycket om att läsa böcker, titta på film (helst Molly mus eller Pippi), leka i mitt kök och bygga med klossar. När jag är ute så åker jag gärna kälke, fort ska det gå! Jag diggar min lillasyster Bonnie och vill gärna  pussa henne och vara med och byta blöjor på henne. Tänk att hon inte har några tänder och bara kan äta mjölk från mammas tutte, konstigt! : )

Jag trivs jättebra på min förskola och älskar att busa med de äldre barnen.

Det här är jag mindre förtjust i: Jag är inte så förtjust i när folk försöker bestämma över mig. Jag kan själv och vill gärna ha det på mitt sätt! Tvätta håret är väl inte heller någon höjdare precis...

Favoritfraser just nu: "
Glömde en sak" "Ingen aning"  Jag pratar mest hela tiden och lär mig nya ord varje dag.
Favoritkompisar: Helt klart mina kusiner Thea och Dennis, vi har så roligt tillsammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0