Statusuppdatering

Datum: 22 December

Namn
: Mio Mårtensson

Ålder
: ca 11 1/2 månad

Det här gillar jag just nu: Att gå!!! Det är så roligt!!! Kan inte förstå att jag inte släppte mammas finger för länge sen, det är ju såå kul att slippa vänta på den segisen : -) Jag gillar också att sitta i mammas knä på golvet och lyssna på böcker, det är roligt att bläddra! Jag sitter annars inte stilla så mycket, det är överskattat, utan jag vill hellre upptäcka nya saker. Jag älskar våra julstjärnor och vill gärna att de ska vara tända hela tiden. Mamma och pappa älskar när jag säger "Stjärna". Vet inte riktigt varför det är så roligt...

Det här är jag mindre förrtjust i för tillfället : Somna själv i min säng. Jag leker gärna att jag är en liten pyttebebis som man måste bära på och sjunga för. Mamma och pappa är dock inte så förtjusta i leken. De tycker att jag ska somna själv som vanligt. Jag får se hur jag gör ikväll.

Jag ogillar också att vänta. jag tycker att mamma ska hjälpa mig direkt när jag vill något, annars blir jag irriterad! Ibland förstår hon inte vad jag vill ha fast jag pekar och säger vad jag vill ha. Hon verkar faktiskt lite trög ibland, min kära mamma, men säg inte att jag sagt det!  ;-)

Dagens visdomsord: Säg "stjärna" med en tydlig läspning och tindra med ögonen så kan ni få mamma och pappa till vad ni vill . Då kan dom inte neka er något ;-)



Klistrar in ett oretuscherat kort också med mammas knä som skymtar i bild :-)  GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh vad bra! Då kör vi kälkåkning i Yg med ett hän bebisar alltså ;D

2010-12-29 @ 21:58:00
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0