Mjölkbar och säng i ett :-)

Idag har jag känt mig som en kombinerad mjölkbar och säng :-) . Lillkillen vill helst bara vara i min famn och har vägrat sova något själv under hela dagen. Är väl kanske nån tillväxtperiod eller nått. Lättväckt är han alltid men idag har han slagit upp sina stora blå på direkten vid flytt. Blir intressant inför natten. Har inte varit mycket sömn på sistone eftersom han är så gasig och vill äta ofta. Jag äter mjölkfritt fortfarande men det verkar inte hjälpa. Ska prova pumpa ur lite innan amning nu utifall han sväljer mycket luft när det rinner fort. Läkarbesöket i tisdags gick bara bra. Tillväxtkurvan går spikrakt uppåt så mat får han!

Nilla var hit med en sängmobil efter Victor idag och den var mycket uppskattad! Där snackar vi stora blå, han var helt fascinerad! :-)

De senaste dagarna har vi haft två bebbebesök. I förrgår var Emma här med lille Erik. Mio och Erik ägnade sig åt att fisa ikapp och sova lite :-) Igår var Sara och Annie här. Då Mio vägrade sova middag någon annanstans än i min famn igår också (och äntligen hade somnat) så fick Sara fixa fika åt oss! Vilken fin värdinna man är ;-)  Nu väntar vi på att Jessica och Tobias i Uppsala ska få sin efterlängtade bebbe, så härligt med alla bebisar! Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0