Morgonstund har guld i mun..

Tystnad..total tystnad.. lillkillen somnade om efter frukosten och jag lyckades lägga honom (vilket inte händer ofta) och nu sitter jag på helspänn och lyssnar efter ljud som tyder på att han tänker vakna.. :-) Hoppas han får sova lite. Har varit oroligt sedan 4 i natt. Då ringde min telefon och väckte honom. Det är elever från Sri Lanka som ringer och vill prata..de förstår inte tidsskkillnaden och ger sig aldrig. De bara fortsätter ringa. Jag satte på ljudlöst men för lillkillen var rytmen störd. Magen satte igång och han har pruttat, rapat, kräkts, sovit och bajsat om vartannat.. inte lätt att vara liten! Palle sover också fortfarande och jag ska försöka hinna njuta av en kopp te. Det är tusen saker jag borde göra men ibland måste man bara njuta av tystnaden och unna sig 5 minuter :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0