Söndag

Snöandet fortsätter och vi håller oss hemma. Vi har dock varit ute på en ordentlig promenad så Mio fick sova lite. Han vaknade förresten efter en halvtimme igår morse (se föregående inlägg..) Men alltid något! Igår var vi på kalas hos Palles mamma som fyllt år. Mio hade ont i magen och var lite övertrött så jag gick mest omkring och vaggade honon. Inatt har han sovit bra! Så himla skönt! Första svängen sov han hela fem timmar! Det får gärna bli en vana :-) Imorse fick jag dessutom lite sovmorgon då Palle gick upp med Mio. De hade haft det jättemysigt :-) I fredags knäppte vi flera fina kort på Lyckovägen. Pappa, du får gärna maila dem till mig så jag kan lägga ut dem här! I övrigt har vi en mysig söndag då vi pysslar på här hemma. Härligt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0