Hemmasöndag

Idag har vi bara varit hemma. Skönt det med emellanåt! Fredagen och lördagen var det fullt upp så det behövdes nog. Jag längtar ut i friska luften dock, vi vlll ut och promenera! Dumma dumma kyla som aldrig vill ge med sig. 

Igår hade vi besök av Palles kusin Katarina m familj samt Palles faster Karin. Pyret fick så fina presenter, jag måste knäppa kort på dem och lägga ut. Tusen tack! Sedan for vi till Pyrets mormor och morfar i Färila och åt middag. Trevligt och gott!

Nu har vi precis badat pyret. Han gillar verkligen att bada sötnosen :-) Nu måste jag ta och mysa med mina pojkar, på återseende!



Palles kusinbarn Anna tar hand om Pyret :-)




Närbild från skötbordet ... kamerablixten smäller av när man minst anar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0