Se det snöar...

Oj vad mycket snö det har kommit.. jag och Mio var tyvärr tvungna att ge oss ut i värsta snöyran för ett besök på bvc. Hade jag vetat hur jobbigt det skulle bli så skulle jag nog ha tänkt mig för en extra gång ;-) Inga vägar var plogade och jag fick verkligen ta i för att få vagnen framåt. Var rejältr trött och svettig när jag kom fram.

Besöket gick dock bra. Mio kissade när han låg på vågen och lyckades till och med få kiss i håret. Fin prestation!
Lillkiken har växt massor, 4505 g och 54.5 cm nu! Det märks att han gillar att amma mest hela tiden :-) . Tyvärr så har han fortfarande magknip så nu ska vi prova magdroppar. Hoppas verkligen att de hjälper. Har även introducerat napp idag. Han tog den en kort stund i alla fall och vi ska fortätta att prova under kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0