:-)

Här njuter vi av semester! I måndags hade jag och Palle bröllopsdag så vi for till järvsöbaden och käkade lunch. Mycket gott och trevligt! Mio spanade in en tjej vid ett bord på andra sidan rummet så jag hjälpte honom att ta en käck promenad dit för att spana på närmare håll. När vi kom fram la han av ett stort smajl och gjorde en slängpuss (smackade med läpparna och formade dem som en liten fisk..haha). Tjejen , på hela nio månader, blev naturligtvis till sig och lät sig gärna charmas. Vi var dock tvungna att gå tillbaka och käka klart..

På vägen tillbaka så frågade ett äldre par om jag var ute och gick med lillebror.."öhhhh...nää.. det är min son". Då blev dom helt stumma. Efter ett tag sa tanten lågt.."jaha..en ung mamma" hahahahaha. "Nääää det tror jag väl inte" svarade jag och gick vidare. Undra just hur gammal de trodde att jag var.. Jag tackar och tar emot :-)

Återkommer med bilder från Järvsöbaden när jag tömt kameran. Knäppte dock några kort utanför med Mio i vagnen







I tisdags var vi i Hudik och shoppade och bara tog det lugnt..vissa mer lugnt än  andra som synes  :-)







Pyret sitter numera och leker själv ... tänk vad fort det går!!! Tyckte det var nyss han bara låg i famnen som ett litet knyte :-)

(Vet inte riktigt varför han ser rödhårig ut på kortet, har inte märkt några sådana tendenser på lintotten haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0