En härlig lördag!

Vilken kanonlördag vi fick igår! Sommarkänsla!

Pyret vaknade tidigt så jag var uppe och myste med honom två timmar innan Mio fick lov att väcka pappsen. Han tog allergitabletter (pollen) på fredagen och blev helt groggy! Somnade hela tiden, bland annat på golvet brevid pyret när de lekte :-) Mio bara kollade förundrat på honom! Det hela slutade med att vi somnade allihopa innan halv tio fast det var fredag.

När Palle vaknat till så tog vi en promenad runt kyrksjön. Vi stannade till vid trädgårdscaféet vid Rosehills och drack kaffe. Sen vandrade vi vidare in mot köpingen. Jag köpte mig en keps (går ju inte att dra en mössa över det ofixade barret längre när man går ut och går!) och sen köpte vi sallader och bröd på coop som vi åt ute i parken. Vid det här laget vaknade Pyret också och åt ute i det gröna :-) Mysigt värre!

Efter lunchen for vi till Färila och hälsade på Mios mormor och morfar. Vi käkade grillat till middag, så gott! Kvällen avslutades med en film, bröllopsfotografen. Tror det var första hela filmen jag sett sen Pyret föddes :-) Han somnade runt åtta, trött efter dagens bravader.  Lite svårt att koncentrera sig på filmen faktiskt, är så van att göra många med saker samtidigt och vara på språng!



Mio ute på altanen hos mormor och morfar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0