Fortsatt full rulle

Mycket som ska hinnas med den här veckan! Förberedelser inför dopet inte minst. Hinner inte göra så mycket på dagarna så kvällarna går fort.  Igår bakade jag bullar med farmors hjälp och idag blev det lite chokladbollar. Vi har varit i Färila en stor del av dagen. Jag har varit och klippt mig och gjort slingor och Pyret har myst med mormor och morfar under tiden. Gick hur bra som helst.  Nu på kvällen så har vi varit på bvc på föräldragrupp. Idag var det babymassage på agendan och detta var uppskattat! Mio gillar att vara naken fis och ligga på golvet och sprattla :-) Han spanade även in en tjej som heter Karin och ser ut som en liten porslinsdocka. Så himla söt med jättemycket hår!

Hinner inte föra över korten från telefonen men klistar in ett av få kort jag har på Mio med napp i munnen :-)

(Även lilla Karin var tummsugare, så de har mycket gemensamt redan ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0