Full rulle hela helgen lång...

Sitter och gäspar för fullt i soffan och ska lägga mig bara jag har fått in alla kakor i frysen.

Valborg firades med fruarna Mårtensson m bihang (dvs Palles bröder) samt Fröken Hanna Mårtensson. Mycket trevligt och så god mat! Pyret blev övertrött av allt trevligt sällskap så det blev en ganska tidig hemgång. Det var bara att flytta honom från vagnen till sängen sen med en mellanlandning vid bröstet :-)

Helgen fortsatte sen i matens tecken :-) På lördagen, på dagen,  var vi på 90-årskalas på Järvöbaden och firade Palles morfar. Återigen jättegod mat! Mio var flådig värre i finskjorta och allt. Han höll sig vaken nästan hela tiden men efteråt så däckade han i vagnen ute på altanen på Hammarn i fyra timmar. Det är inte var dag det händer! Det tar på krafterna att vara på kalas :-)

Idag har jag fixat lite inför dopet. Mios snälla moster hjälpte mig att handla och lekte med Mio medan jag bakade kakor. Sen kom Mios mormor, morfar och storkusin Victor och hälsade på.

En rolig men intensiv helg har det varit! Ska fixa in lite kort imorgon, nu måste jag ta och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0