LIte sjukling

Det har varit dåligt med uppdatering, vilket huvudsakligen berott på att jag inte hinner med att knäppa några kort på lillpyret. Det är mycket nu med flytt och allt! På Lördag bär det iväg! Mitt upp i alltihop så har lilleman gått och blivit sjuk, det är så synd om honom! Han är febrig, hostig och snorig. Lillhjärtat...så små borde inte få bli sjuka! Igår kväll vaknade han av att han bajjat ner sig och då var tempen riktigt hög. Så läskigt när han är alldeles slö och medgörlig! Han protesterade inte ens mot att få en supp alvedon utan låg bara och tittade på mig.Vid sådana tillfällen föredrar man en protesterande bebis :-) Idag har han inte haft fullt så hög feber men inte varit pigg alls. Mat går bort, bara amning och välling och fruktpuré har gått hem. Hoppas han kryar på sig snart. Får ta en natt och packa det sista här tror jag!

Idag skulle vi ha gjort köpingen med gammelfarmor Astrid och Mios moster men vi fick ställa in. Som tur var så vågade dom hälsa på i sjukstugan och kom med lite fika. Min tanke var att vi skulle ha passat på att hälsa på och göra ärenden de sista dagarna här i Ljusdal (innan vi flyttar till skogs) men saker blir inte alltid som man tänkt sig! Huvudsaken är att Mio snart mår bra igen.





Kommentarer
Postat av: Elin O

Stackars liten, hoppas han kryar på sig snart! Lycka till med flytten! Kram.

2010-09-22 @ 19:54:14
Postat av: Anna-Karin

Tack Elin! :-) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-09-22 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0