Jeans-brutta



Idag är det vinter utanför fönstret igen och vi har en riktig tröttis-dag. Lillan verkar ha hamnat i nått utvecklingssprång och vill bara vara nära och äta på natten och sova ute i vagnen på dagen (= jag vågar inte sova i rädsla för att inte höra babyvakten). Trött mamma med andra ord, speciellt efterson brorsan plötsligt fick för sig att det var morgon halv sex! Han som sovit länge tidigare! Som tur var så lyckades jag få till en liten tuppis här mitt på dagen då hon sov i vaggan. Jag hoppas att detta går över fort, jag vill ha min glada lilla tjej som sover bra på natten tillbaka pronto!

Mio-moj har också gjort ett stort utvecklings-språng! Han har hastigt och lustigt slutat med blöjor dagtid. Typ på två dagar! Han både kissar och bajsar på toaletten och säger till själv, imponerande! Igår var han på förskolan utan blöja för första gången (de satte på honom en när han var ute dock) och det hade gått jättebra. Stora killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0