Min stora fina kille :-)

 
Min stora fina kille som plötsligt blivit så artig... Säger "ja tack" eller "nej tack, det är bra ändå" vid minsta grej man frågar honom om. Gulligt :-) Man kan ju alltid hoppas att det håller i sig ett tag. Båda barnen sover så endast mamman är vaken. Bonnie gör så nästan varje morgon att hon vaknar och vill upp och sen somnar hon själv ute i vagnen efter en kort stund. Förkortar ju sovningen för mig samtidigt som det är mysigt att kunna rå om Mio ordentligt när han vaknar :-) Sova får jag göra en annan gång...eller nått. Igår var vi på Valla Open i regnet. Synd å vädret men det var lite mysigt ändå. Mio sprang omkring och lekte i regnet och Bonnie somnade fint i vagnen till tonerna av Tommy Nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0