Kalas

Igår firade jag min trettionde födelsedag så här kommer några foton från sagtkalaset. Eller ja.. bara på barnen i princip :-) Tro inte att jag bara fotograferar Bonsan nu för tiden. Jag försöker fotografera Mio också men han vill liksom inte vara still...


Fina tjejer :-) Emma med Bonnie som dagen till ära hade finklänning och rosett i håret :-)

Inga barn hade egentligen lust att vara stilla och vara med på kort så det är mycket som är suddigt!! Inte lätt alls att
få med flera barn på samma bild!!!


Bonnie och Signe



Sötnos


Söt-Signe



Bonnie och Erik för allt för att inte titta på fotografen..



En suddig Snygg-Mio..



Titta, jag kan sitta jättestadigt nu!!!

Bägge barnen sover ute i vagnen så jag fick lite tid att föra över foton, plötsligt händer det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0