Filmbombning

Om någon undrar över varför jag slänger upp så många filmer på Mio helt plötsligt så är det för att min iphone dött :( Alla kort och filmer jag har på Bonnie är borta och jag är såååå ledsen... Jag säkerhetskopierade telefonen dagarna innan hon föddes (sen har tiden liksom inte funnits och jag har glömt det) så filmer på Mio finns kvar i datorn. Nu är jag så rädd att den också ska krascha så jag laddar upp dem på nätet och lägger ut dem här också. Sen är det riktigt roligt att minnas tillbaka och se likheterna mellan syskonen!

Allt är bra med oss för övrigt och vi rustar för dop i spöregn och snålblåst här hemma... Jaja det är sånt man får räkna med i Sverige och jag hade blivit mer förvånad om det hade varit fint väder. Jag håller dock tummarna för att vi ska kunna köra dopceremonin utomhus så klä er varmt kära gäster och ta med paraplyet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0