Håll i hatten, nu går jag!

Bonnie har väl egentligen kunnat gå en hel del i mer eller mindre en månads tid men ikväll så vågade Palle släppa iväg henne fullt ut :-) Hon gick över hela vardagsrummet och stannade till och med ett par gånger och såg sig om :-) Lilla hjärtat mitt... Man gläds naturligtvis med hennes framsteg samtidigt som jag tycker att allt går för fort..hon ska ju vara min lilla bebis länge och inte ha så bråttom!
 
Det går dock inte att komma ifrån att hon är ljuvligt söt när hon går... ett äpple hög ungefär och med ett stort leende :-) Hon går utan problem under köksbordet om man säger så ;-)
 
För 9.5 månader sen
såg hon ut så här och var helt beroende av oss för allt... snacka om utveckling!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0