Bonnie bus...

gör verkligen skäl för sitt namn. Min lilla vildunge :-) För tillfället får man nästan brotta ner henne på skötbordet för ligga still på rygg är ingen höjdare! Up & go är uppskrivet på shoppinglistan. Tror att jag kommer att bli lite lätt gråhårig innan hon börjar gå för hon reser sig upp hela tiden nu, gärna mot Mio, och släpper taget lite när som. Hon har inte riktigt hajat att hon inte kan gå än :-) Det gäller att ha ögon i nacken. Jag är ju litet ovan vid sånt här eftersom Mio var av en mycket lugnare kaliber och aldrig klättrade och höll på (han kröp ju aldrig). Det är lntressant att det kan skilja så mycket mellan syskon och att det gått att förutse redan när de låg i magen. Bonnie var mycket vildare redan i fosterstadiet och har haft bråttom ända sedan hon föddes. Hon har alltid ammat jättefort och inte velat ligga still :-) Hon slutade snabbt med att somna vid amning. Mio däremot låg gärna kvar och sussade efteråt och småsnuttade lite. Det är ju en hel del fart i honom nu men på det stora hela så måste han nog ses som en lugn kille :-) Ska bli spännande att se hur de utvecklas vidare, det kan ändras fort! Det är något man verkligen lärt sig som småbarnsförälder.
 
 
Bonnie hemma hos Signe
 
 
 
Mitt underbara, långhåriga charmtroll :-) I morgon måste jag ta och skriva in lite Mio-citat. Han får mig att skratta varje dag, det är en sak som är säker!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka charmtroll de är <3

2012-09-05 @ 21:20:22
Postat av: Anna-Karin

Mm riktiga charmtroll :-)

2012-09-09 @ 20:50:14
URL: http://pyretmio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0